söndag 5 februari 2017

MEETING DENIZ

För kanske två helger sedan träffade jag Deniz från Istanbul över en nationsfika. Hon tog kontakt med mig via instagram (där hon heter @mililau förresten) för att hon gärna ville fota mig. Hon är här i Uppsala för en utbytestermin och sagt och gjort, vi träffades på Kalmars och hon var jättetrevlig!

Vi fikade och tog kort (mest hon) och posade (mest jag).








Vi gick upp en våning där vi hittade rätt fint ljus.





Det fanns och en blå soffa och tavlor. Pose pose!




Sedan gick vi ut. Jag gillade den gula väggen och parkbänken. Det var liksom fint även på vintern, men på våren kan jag tänka mig att det är helt fantastiskt! 

Jag hade på mig min nuvarande älsklingströja i rostorange som jag hittade på Myrorna! Även kjol från monki som jag tycker är helt fantastisk. Kappan är från en vintagebutik i Paris och min kameraväska är från Olympus (finaste kameraväskan någonsin 💗 ) 

Jag och Deniz ska försöka träffas igen och göra små fotoprojekt i vår. Jag hoppas verkligen det blir av! Ska göra mitt bästa för att ta mig i kragen, promise!! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentarsformulär?