torsdag 2 februari 2017

FERBUARI

Det är andra februari och det var ett tag sedan jag skrev något här.
Har skrivit några utkast som jag inte laddat upp för de har egentligen inte med hållbara kläder att göra.

Jag antar att detta är min blogg, och jag kan skriva vad jag vill. Men är inne i en period då allt känns så jäkla meningslöst, och inte minst kläder.

Jag tror och hoppas på att det kommer gå över. Ingenting hjälper av att jag tycker att det inte finns någon mening. Om en vecka ska jag till en läkare, kanske blir det bättre efter det.

En uppdatering på mitt inte så euforiska tillstånd .

Dagens tips:
Sälj kläder på PLICK. Har sålt så mycket nu och rensat i min garderob. Så jäkla skönt!
Ska även ha en ICKESHOPPAMÅNAD. Alltså - inga nya kläder, varken från second hand eller vanliga butiker, eller från plick eller annan internetshopping. NADA. Prova ni med så ser vi vad som händer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentarsformulär?