fredag 13 januari 2017

MATCHING THE SUN

Gult är en sån fin färg! Egentligen vill jag ha gult på mig jätteofta, men det gäller ju att hitta en bra gulfärg till din hudfärg och att plagget känns bra liksom. Och det händer inte alltid. Jag undrar hur mycket gula kläder det görs egentligen, det lär ju inte ens vara hälften så många som svarta plagg!

Igår hittade jag iallafall världens mysigaste, gula tjocktröja som ska rädda mig i januari och februari. Den har liksom en varm gul färg som jag tycker jag passar i!












Min roomie Nor tog dessa bilder på mig så jag bara spammar loss med alla i superstor storlek här i bloggen, för jag tyckte de blev så fina!

För övrigt är det fredag, det var sol på förmiddagen (sen orkar ju inte solen mer), och vi ska dricka lite öl ikväll på nation! Det ser jag fram emot. Glad fredag you all! 💛

2 kommentarer:

  1. Yellow makes up a quarter of my wardrobe in all shades, I love it. It's like everyone else's grey tshirt and jumper that they wear all the time but I have multiple yellow ones instead. Love it. Second favourite colour

    SvaraRadera
    Svar
    1. That's so nice! I will definitely also try to wear more yellow, it makes me happy!

      Radera

kommentarsformulär?