söndag 22 januari 2017

ALL AT ONCE

Vecka 3 har varit lite kaotisk och jag har mest velat gömma mig under täcket. Därför har bloggen blivit lite lidande. Kursstart och planering inför framtiden fick mig att tappa balansen lite och jag har inte mått särskilt bra, som det blir i perioder. Men jag har iallafall haft en supertrevlig helg!


Jag träffade Nathalie över en lunch på Storken i fredags. Jag gjorde henne boho-chic med tovig fläta och hårband :)


Lunchen gick över till promenad vid ån och sedan mot Stadsträdgården. Såhär fin var Nathalie!


Jag kände mig fransk med basker och med Nathalie vid min sida!


Fyrisån va <3 


Min mest irriterade min. Pratade med någon inkompetent från vårdcentralen...


I lördags åkte vi ut på tur!! Till Fjällnora. 


Vi åkte långfärdsskridskor och himlen var fantastisk. 


Ibland kanske inte vintern är så tokig ändå.. tänkte jag! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentarsformulär?